Київська міська державна адміністрація

Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) в рамках міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2011 - 2015 роки" виступила замовником проекту "Картка киянина". Метою створення даної інформаційно-телекомунікаційної системи є:

  • підвищення якості та ефективності надання соціальних послуг киянам;
  • створення та реалізація прозорого і ефективного механізму персонального надання населенню м. Києва заходів соціальної підтримки, нарахування пенсійних і адресних виплат;
  • персоніфікований облік наданих заходів соціальної підтримки;
  • впровадження прогресивних стандартів соціального забезпечення громадян;
  • оптимізація витрат та централізований контроль над цільовим використанням бюджетних коштів, що виділяються на соціальні цілі;
  • можливість аналізу, прогнозування та планування бюджетних видатків та заходів соціальної політики;
  • побудова орієнтованого на інтереси людей, відкритого для всіх і спрямованого на розвиток інформаційного ресурсу міста.

Це можливо при використанні сучасних інформаційних технологій, включаючи застосування "Карток киянина" як персонального інструменту підтвердження прав на отримання соціальної підтримки і соціальних послуг, а також обліку їх фактичного надання.

Рішення Київської міської ради, які регулюють проект "Картка киянина":

  • Рішення Київської міської ради від 17.02.2011р. № 19/5406 "Про затвердження міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2011-2015 року".
  • Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
  • Рішення Київської міської ради від 15.06.2011р. № 981 "Про підготовчі роботи з впровадження в м. Києві "Картка киянина"
  • Рішення Київської міської ради від 29.07.2011р. № 1344 "Про затвердження переліку заходів з впровадження системи "Картка киянина"
  • Рішення Київської міської ради від 14.09.2011р. № 1670 "Про впровадження пілотного проекту системи "Картка киянина".

www.kievcity.gov.ua